محل تبلیغات شما

انسان نیاز به حرکت و جنبش دارد و بازی بخش مهمی از این نیاز است . هر فرد برای رشد ذهنی و اجتماعیه خود نیازمند اندیشه و تفکر است و بازی خمیر مایه ی این تفکر و اندیشه است . امادگیه جسمی و روحی برای مقابله با مشکلات بخشی از فلسفه ی بازیه کودکان است . بنابراین بازی هر چه گسترده تر ، پیچیده تر و اجتماعی تر باشد کودک از مصونیت روانیه بیشتری برخوردار می شود . کشف دنیای اطراف بخش دیگری از فلسفه ی بازی است که کودک حس کنجکاویه خود را از این طریق می کند . بازی تن و روان کودک را ایمنی می بخشد و مسئولیت های اجتماعی واقتصادی را که در اینده باید تجربه کند به او می اموزد . کودک با بازی کردن موقعیتی به دست می اورد تا اعتقادات احساسات و مشکلات خود را پیدا کند و مهارتهای زندگی را بیاموزد .
رابرت وایت می گوید : ساعات زیادی را که کودکان صرف بازی می کنند نمی توان به هیچ وجه تلف شده تلقی نمود . بازی ممکن است شادی بخش باشد ولی در دوران کودکی یک کار جدی است .
بدون تردید بازی بهترین شکل فعالیت طبیعیه هر کودک محسوب می شود .
تعریف بازی : به هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنیه هدف داری که به صورت فردی یا گروهی انجام پذیرد و موجب کسب لذت و اقناع نیازهای کودک شود بازی می گویند .

برای راهکار های مورد نظرتان به روحیات مخاطب توجه کنید

معرفی کتاب "چگونه مدرسه شاد داشته باشیم"

عوامل مؤثر بر شور و نشاط دانش آموزان

نعمت داشتن دین اسلام

بازی ,کودک ,کند ,تر ,بخش ,ی ,و بازی ,را که ,می شود ,از این ,فلسفه ی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها